21 Mayıs 2012 Pazartesi

Röportaj Mimi (Evrim geçirmemiş hali)



Bu mim aslında bizim yaptığımız gibi değilmiş biraz evrim geçirmiş. Normalde bloggerler eşlerine soruyormuş bu soruları.. Ama ya eşi olmayanlar onlar ne yapacak bende kardeşime sordum. Aynı mimi iki kez yapan benim gibi birisi daha var mı acaba? Böyle olunca sorular saçma gelmiyor ama kardeşim saçma buldu yine de:) Evet ben soruyorum kardeşim cevaplıyor. Kendisini daha önceki yazılarımda ifşa etmiştim. 15 yaşındadır kendileri:))))


1-Blog deyince aklına ne geliyor?
Hiçbir şey.

2-Sence bloglarda en çok neler paylaşılıyor?
Düşünceler.

3-Paylaşımda bir sınır olmalı mı?
Hayır tabiki düşünce özgürlüğü diye bir şey var. Kendi blogu istediği şeyi yazar.

4- Sence neyi paylaşırsa bir insan aşırıya kaçmış olur?
Çok saçma sorular bunlar..
Kötü düşünceler(benden kopya çekmiş hemen yakalarım:))))

5-Blog yazsaydın ismi ne olurdu ve hangi konularda yazardın?
Magazin ile ilgili yazardım. Dünya magazini.
Adı da Renkli Dünyalar olurdu.

6-Benim blog yazarlığım hakkında ne düşünüyorsun?
Çok sıkıcı

7-Blogumu takip ediyor musun, itiraf et :)
Evet ediyorum. Ama başkasının blogu olsa okumazdım.

8-Bloguma 10 üzerinden kaç puan verirsin ve gelecek için bana tavsiyelerin nelerdir?
5 puan veririm akrabalıktan yırttın aslında daha az verirdim.

Tavsiyem aaa ne söylesem  "başarılı olman dileğiyle" :))) (şakacı şey)
Biraz daha eğlenceli olabilir hala çok sıkıcı. Bence senin blogun yaşlı işi genç işi değil:)
Sürekli mim yazıp durma eğlenceli şeyler yaz.

Aslında daha fazlasını da söyledi ama bu kadarını yazabildim aklımda kalmadı. Benim gibi umursamaz iseniz suratınıza böyle şeyler söylendiğinde keyfini çıkarırsınız. Ben çok güldüm. Ayrıca blogumu takip etmediğini düşünüyordum ama ediyormuş bu bile yeter. "Yazılanın hepsini okumuyorum ama bakıyorum" dedi.

Sanmam ki benden başka birisi bu mimi iki kere yapmak istesin. O nedenle kimseyi mimlemiyorum. Kimse beni mimlemeden ben iki kere yaptım:)))

6 yorum:

  1. çok keyili olmuş... kerdeşine de teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum:) kardeşime de iletirim yorum okuduğunu sanmıyorum çünkü:)

      Sil
    2. blogunu okuduğumu söylemiştim iletmene gerek yok:))) (artık yorum yaz demezsin herhalde(:(: )

      Sil
    3. Allahım kardeşim yorum yazmış şok şok şok:))))

      ne bileyim yavru ilgilenmiyordun pek öyle zannettim:)

      tamam bir kere yazdın alış biraz diye söyledim:))

      demem demem zaten uzun zamandır demiyorum umudu kesmiştim:)

      teşekkürler yorumunuz için:)))çokta resmiyimdir..

      Sil
  2. ha ha ha ha kardeşin komiiiik ve çok açık sözlüüüü.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyleyiz ailecek komik kısmı değil açık sözlü kısmı:)

      Sil